dinsdag 18 augustus 2015

Honden deken

Ondanks het aantal warme dagen wat we hebben gehad was het sinds het weekend toch behoorlijk fris. Zo fris dat ik weer met een deken op de bank zit 's avonds.
Mijn chihuahua en ik vechten op de bank altijd om een stuk deken. Zowel hij als ik zijn beide een koukleum en mijn hondje mag zich er graag helemaal inwikkelen dus dan blijft er voor mij niet zoveel deken meer over, dus werd het tijd dat hij zijn eigen deken zou krijgen. Ik heb lekker dik garen gekocht en hier een zak met klep aan gehaakt. Deze is gehaakt met stokjes en halve stokjes.

Nu kan meneer lekker ruim eronder liggen en er helemaal in weg kruipen. Hij blij en ik blij, nu heeft ieder zijn eigen deken. Voordeel van dit dikke garen is dat je het in 1 avond kunt haken. Ga zeker nog eentje erbij maken voor als deze uit gewassen moet worden. Welke kleur weet ik nog niet


1 opmerking:

  1. Hey wat een super leuk idee! Heb je toevallig een patroon voor mij zodat ik er ook 1 kan maken voor de 2 hondjes van mn moeder?

    BeantwoordenVerwijderen